Gyakran ismétlődő kérdések

Hosszabb ideig külföldön tartózkodom, hogyan tudok emelt díjas sms-t küldeni?

Emelt díjas sms csak Magyarországon tartózkodva, magyar mobilszolgáltató ügyfeleként (Pannon GSM, T-Mobile, Vodafone) magyar mobilhálózatba bejelentkezve küldhető.

SMS-küldésre alkalmas vezetékes telefonom van, mégsem tudok emelt díjas sms-t küldeni.

Vezetékes telefonról nem lehet emelt díjas sms-t küldeni.

Feltöltőkártyás mobiltelefonom van, elegendő egyenleg van rajta, mégsem tudok emelt díjas sms-t küldeni. Miért?

Mobil feltöltéskor a feltöltött összeg két részből áll: valóban kifizetett rész és kedvezmény. Pl. 7200 forintért vásárolt Pannon feltöltőkártya esetén 900 forint kedvezményt is kap, azaz 8100 forinttal nő az egyenleg. Emelt díjas szolgáltatásokra az egyenlegéből csak a valóban kifizetett 7200 forint használható fel, a kedvezmény nem. Az újonnan vásárolt feltöltős csomagban található feltöltőkártya teljes egészében kedvezménynek minősül, ezért legalább egy plussz feltöltés szükséges az emelt díjas szolgáltatások igénybevételéhez.

Vodafone előfizető vagyok, évek óta kifogástalanul működik a készülékem, emelt díjas sms-t mégsem tudok küldeni.

Amennyiben előfizetése céges, ellenőrizze, hogy díjcsomagja tartalmazza-e az ún. Wireless office kiegészítő szolgáltatást. E kiegészítő szolgáltatás esetén plusz egy nullát kell a szám elé írni ahhoz, hogy a Wireless Office-on kívülre küldést jelezze. Például: 0-0690-674276. Ez hasonlatos ahhoz, mint pl. ezzel a kiegészítő opcióval a Vodafone ügyfélszolgálatot is a 01270-en kell hívni a 1270 helyett, hangposta 0170 a 170 helyett.. Bővebben: http://www.vodafone.hu/business/images/corporate_user_guide.pdf 25. oldal, 7. pont.

Elküldtem a megadott számra a megfelelő üzenetet, mégis azt a hibaüzenetet kaptam, hogy „bináris üzenet nem megengedett”.

A Pannon GSM Rt. csak szöveges üzeneteket továbbít. Kérem olvassa el tájékoztatónk bináris üzenetekről szóló szakaszát.

Elküldtem a megadott számra a megfelelő üzenetet, de nem kaptam választ!
- Első lépésként ellenőrizze, hogy az üzenet valóban el lett-e küldve a telefonkészülékről. Előfordulhat, hogy nincs emelt díjas szolgáltatás igénybevételére felhasználható egyenlege vagy nem a megfelelő telefonszámra küldte az üzenetet, esetleg a küldés még folyamatban van.
- Időszakonként előfordulhat torlódás a mobilhálózatokban
- Előfordulhat, hogy az Ön által küldött üzenet késik.

Tipp: küldés előtt kapcsolja be telefonkészülékén a kézbesítési értesítőt, így ellenőrizheti, mikor érkezett be az Ön által küldött üzenet.

o Előfordulhat, hogy a válaszüzenete késik

Tipp: mielőtt hívná az Ügyfélszolgálatot, várjon 2-3 percet

Elküldtem a megadott számra a megfelelő üzenetet, de az alábbi hibaüzenetet kaptam válaszként: „bináris üzenet nem megengedett”

A Pannon GSM csak szöveges üzeneteket továbbít. Olvassa el a bináris üzenetekről szóló fejezetet.

- az igénybe vett szolgáltatással kapcsolatos hibaüzenet kaptam

V: Ön formailag vagy tartalmilag hibás üzenetet küldött, olvassa el figyelmesen a szolgáltatás tájékoztatóját.